Subject: Ed: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas
From: "Rivo Aren" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 10:46:27 +0300

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	02.07.2026 toimub avalik üritus Võrtsjärve Festival Oiu sadamas
aadressil Oiu Võitööstuse, Oiu küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Oiu
Sadam (Liina Jõgar, tel 53652155, e-post: [email-masked])
2.

	26.06. - 02.08.2026 toimub avalik üritus teater TEMUFI
suvelavastus "Kolhoos Vesiroos"  18 etendust (26.06., 27.06., 28.06.,
02.07., 03.07., 04.07., 09.07., 10.07., 11.07., 12.07., 16.07., 17.07.,
18.07., 19.07., 30.07., 31.07., 01.08., 02.08. (algus kell 19.00 ja lõpp
22.00) Tarvastu mõisa tallihoovis, Tarvastu küla, Viljandi vald.
Korraldaja TEMUFI MTÜ (Peep Maasik, tel 56834149, [email-masked]).
3.

	16.07.2026 toimub avalik üritus Lenna trio kontsert  Oiu sadamas
aadressil Oiu Võitööstuse, Oiu küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Oiu
Sadam (Liina Jõgar, tel 53652155, e-post: [email-masked])

-      Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

  _____

Saatja: Rivo Aren <[email-masked]>
Saadetud: reede, 15. mai 2026 09:06
Adressaat: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Ed: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	16.-17.05.2026 toimub avalik üritus Retro pidu aadressil Mõnnaste
meierei, Mõnnaste küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Mõnnaste Meierei
(Elar Rosental, tel 5128158, e-post [email-masked]).
2.

	22.05.2026 toimub avalik üritus Väikeste Lõõtspillide Ühingu
kontsert Oiu sadamas aadressil Oiu Võitööstuse, Oiu küla, Viljandi vald.
Korraldaja MTÜ Oiu Sadam (Liina Jõgar, tel 53652155, e-post:
[email-masked]).
3.

	12.06.2026 toimub avalik üritus Jakobi Mängumaa suvekontsert 2.0
Viiratsi laululaval, Viiratsi alevik, Viljandi vald. Korraldaja  Redla OÜ
(Margo Lepik, Karmen Roost, tel 56859906, e-post:
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

  _____

Saatja: Rivo Aren <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 05. mai 2026 08:53
Adressaat: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Ed: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	15.05. - 16.05.2026 toimub avalik üritus Eesti meistrivõistlused
ja Balti meistrivõistlused rallikrossis 2. etapp Raassilla
rallikrossirajal, Vilimeeste küla, Viljandi vald. Korraldaja Rallikrossi
Arenduse OÜ (Mati Kask, tel 5277978, e-post: [email-masked]).
2.

	31.05.2026 toimub avalik üritus Käsitöö ja vanavarapäev 2026
aadressil Veski, Vissuvere küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Veski
Ajaratas (Aivo Jurak, tel 5241299, e-post: [email-masked]).
3.

	23.06.2026 toimub avalik üritus Rahetsema jaanituli 2026 aadressil
Rahetsa, Vardi küla, Viljandi vald (Rahetsema külaplats). Korraldaja
Rahetsema Külaselts MTÜ  ja Ramsi Vaba Aja Keskus (Ester Tooming, tel
53543977, e-post: [email-masked]).
4.

	18.09. - 19.09.2026 toimub avalik üritus "Eesti Drifti
Superfinaalid 2026" Raassilla rallikrossirajal, Vilimeeste küla, Viljandi
vald. Korraldaja Eesti Drifti Liit MTÜ (Kristjan Salmre, tel 5289380,
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

  _____

Saatja: Rivo Aren <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 07. aprill 2026 08:19
Adressaat: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	18.04.2026 toimub avalik üritus Mulgikross 40 Holstre-Nõmme
krossirajal, Lolu küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Viljandi
Motospordiklubi (Martin Arumäe, tel 5526711, [email-masked]).
2.

	25.04.2026 toimub avalik üritus Avatud kalasadamate päev 2026
Vanasauna sadamas, Valma küla, Viljandi vald. Korraldaja Violones OÜ
(Evelin Dureiko, tel 5251650, [email-masked]).
3.

	01.-02.05.2026 toimub avalik üritus "Mulgidrift" Baltic Drift
Championship 1. etapp Raassilla rallikrossirajal, Vilimeeste küla,
Viljandi vald. Korraldaja Eesti Drifti Liit MTÜ (Kristjan Salmre, tel
5289380, [email-masked]).
4.

	21.06.2026 toimub avalik üritus Vana-Võidu küla jaanituli 2026
aadressil Koolmeistri tee 2a, Vana-Võidu küla, Viljandi vald (Viljandi
Kutseõppekeskuse õunaaed). Korraldaja Vana-Võidu külaselts MTÜ (Hele
Lääts, tel 55581996, e-post: [email-masked])

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee