Subject: FW: Riigihanke alusdokumentide kooskõlastamie (Rail Baltica raudteetrassil süsteemialade ja taristu elektrivarustuse projekteerimine)
From: "Ingrid Jakobson - TTJA" <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 16:05:37 +0300

Palun registreerida deltasse sari 5-3.

Ingrid Jakobson

analüütik
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Ingrid Jakobson - TTJA
Sent: Wednesday, July 1, 2026 4:03 PM
To: 'Angela Jõearu' <[email-masked]>
Subject: RE: Riigihanke alusdokumentide kooskõlastamie (Rail Baltica
raudteetrassil süsteemialade ja taristu elektrivarustuse projekteerimine)

Tere

Kooskõlastan.

Parimat

Ingrid Jakobson

analüütik
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Angela Jõearu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 1, 2026 10:53 AM
To: Ingrid Jakobson - TTJA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fw: Riigihanke alusdokumentide kooskõlastamie (Rail Baltica
raudteetrassil süsteemialade ja taristu elektrivarustuse projekteerimine)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleksin tänulik, kui saaksite võimalusel anda omapoolse kooskõlastuse
tänase päeva jooksul.

Parimate soovidega

Angela Jõearu

hankespetsialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn

Polarise maja

+372 5822 6651

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Marina Gavrilenko <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 30, 2026 1:02 PM
To: Märt Laus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Andres Alamaa
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ingrid Jakobson
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Angela Jõearu
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Keiu Kallas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jane
Treu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Liisi Heiskonen
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigihanke alusdokumentide kooskõlastamie (Rail Baltica
raudteetrassil süsteemialade ja taristu elektrivarustuse projekteerimine)

Tere

Palun kooskõlastada e-posti teel riigihanke „Rail Baltica raudteetrassil
süsteemialade ja taristu elektrivarustuse projekteerimine“ (viitenumber:
310029) HAD muudatus.

Sisuliselt muudetakse tehniline kirjeldus. Seoses muutmisega pikendatakse
pakkumuste esitamise tähtaega. Uus pakkumuste esitamise tähtaeg on 30
päeva alates hanketeate väljaannete talitusele esitamisest arvates.

Tervitades

Marina Gavrilenko

hankespetsialit

(Angela Jõearu asendaja)

Rail Baltic Estonia OÜ

hankespetsialist | + 372 5713 1200