Subject: EURODES TEHTAVATE SULARAHAMAKSETE ARVELDAMINE
From: "Kirsti Saar" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Marge Kaskpeit"
Cc: "Reet Sandvik" <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Nov 2024 22:27:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Rahandusministeerium on koostanud Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega 
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu ja selle seletuskirja. 
Vastavalt märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse 
pöördumise esitamise seadus §le 3  annab riigi- ja kohaliku omavalitsuse 
üksuse asutus tasuta selgitusi tema poolt väljatöötatud õigusaktide, nende 
eelnõude ja asutuse tegevuse aluseks olevate õigusaktide ning asutuse 
pädevuse ja õigusloome tegevuse kohta. Arvestades eeltoodut palume 
selgitada, kas Euro kasutusele võtmise ja eurodes tehtavate sularahamaksete 
arveldamise seaduse 11. peatükk „EURODES TEHTAVATE SULARAHAMAKSETE 
ARVELDAMINE“ (mis jõustub 01.01.2025) kohaldub ka mingis ulatuses kohalikule 
omavalitsuse tegevusele (arvestades seejuures, et kohalik omavalitsus saab 
toimida üksnes seaduses sätestatud alustel)? Kui jah, siis palume ülevaadet, 
milliste KOVi poolt pakutavatele teenustele nimetatud regulatsioon kohaldub. 
Seletuskirjas kahjuks selle kohta info puudub, on ainult märgitud, et 
seaduse rakendamisega seotud riigi ja kohaliku omavalitsuse tegevused, 
eeldatavad kulud ja tulud Eelnõu rakendamisega ei kaasne riigile ega 
kohalikule omavalitsusele kulusid ega tulusid.

LugupidamisegaKirsti Saar

vallasekretär

GSM  <tel:+372%205348%202375> +372 5348 2375

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>