Subject: Tagasiside küsimine
From: "Org, Evelin" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 15:53:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tehases, kus töötan on selline trepialune nagu fotol on näha. Küsin nõu,et
teaks, kas auditeerides või seda kohta pidevalt erinevate asjade pärast
esile tuues oleme õiges suunas. Otsisin seaduseid samuti, aga ei tea, kas
ei leia või ei oska leida. Palun Teiepoolset arvamust.

Foto on alljärgnev:

Küsimused:

*	Kas sellise trepi alla tohib asju ladustada ehk kas tuleohutuse
osas mõni nõue ei tule siin vastu?

Trepi all on puhastusteenindajate asjade metallkapp, nende töövahendid on
ka seinal, on üks tool istumiseks ja õueala sodi kokkukorjamise prügikast.
Vasakul on üks metalne alus ning sellest ettepoole jääv kastide virn ei
ole enam trepi all.

*	Kas puhastusteenindajate asjad võivad olla trepi all ja samuti
metallkapp? Trepp viib erinevate esemete ladustamise alale, ala on väga
harva kasutatav. Trepi asukoht on laos, kaupade riiulid on läheduses.

Vastuse eest juba ette tänades

Evelin Org

EHS Manager

=====================

Stoneridge Electronics AS

Valdmäe 5, Tänassilma Technological Village

Saku vald, Harjumaa, 76 406, ESTONIA

Phone: +372 669 4155

Mob.: +372 50 66 027

E-mail:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.stoneridge.com/> http://www.stoneridge.com

P Please consider the environment before printing this e-mail.