Subject: Hankeplaani I kvartali sisend
From: "RTK Hankeplaan" <[email-masked]>
To: "AKI info", "Tom Annikve", "Marju Lepmets", "Mari Mitt", "Neeme Peek", "Jaana Karo", "info.viruv", "Sigrid Zatyamina", "Ivar Kangro", "Carol Kuuskman", "Triinu Heinvars", "Arvo Kuld", "Mario Metsoja", "Tiina Ereb", "virumk.info", "Mario Metsoja", "Tarturk info", "Tiina Ereb", "Tallinna Ringkonnakohus info", "Arvo Kuld", "Talhk info", "Arvo Kuld", "Tartu HK Tartuhk info", "Tiina Ereb", "[email-masked]", "Marju Lepmets", "Kairi Osolainen" <[email-masked]>, "Kati Eller", "Petra Brenner" <[email-masked]>, "Margus Lehesaar" <[email-masked]>, "Kadri Migur", "Marju Lepmet
Date: Mon, 16 Sep 2024 09:43:36 +0300

Hea koostööpartner!

Selleks, et planeerida tööd ja ressursse ning osutada paremat teenust,
soovib RTK hankeüksus Teie sisendit 2025. aasta esimese kvartali
hankevajaduste kohta. Hankeplaani sisend koos otsustusõigusliku isiku
kinnitusega palun saata hiljemalt 11.10.2024 aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Andmete esitamiseks palun kasutada manuses
olevat tabelit ning esitada see Exceli formaadis ning tabelis esitatud
tulpasid ja andmeformaate muutmata.

Sisendit palun manusesse lisatud vormil hangete osas:

1.	mille puhul on vajalik hankelepingu sõlmimine 2025. aasta esimeses
kvartalis;
2.	mille eeldatav ilma käibemaksuta maksumus on vähemalt 30 000
eurot;
3.	ja mis ei kajastu juba 2024. aasta hankeplaanis.

Palun lepingu sõlmimise soovitava aja märkimisel arvestada menetlusaegu ja
lähteülesande valmimise aega. Toimemudeli kohaselt on orienteeruvad
menetlusajad korrektse lähteülesande (sh tehnilise kirjelduse) esitamisest
hankelepingu sõlmimiseni järgmised:

Liik ja eeldatav maksumus

Aeg korrektsest lähteülesandest lepinguni

Lihthanked

Asjad ja teenused 30 000 – 59 999 €

Ehitustööd 60 000 – 149 999 €

2-3 kuud

Riigihanke piirmäär (nt avatud menetlus)

Asjad ja teenused 60 000 – 139 999 €

Ehitustööd 150 000 – 5 381 999

Sotsiaalteenused alates 300 000 €

Eriteenused alates 60 000 €

3-4 kuud

Rahvusvaheline menetlus

Asjad ja teenused alates 140 000 €

Ehitustööd alates 5 382 000

Sotsiaal- ja eriteenused 750 000 €

4-5 kuud

Dünaamilise hankesüsteemi loomine

Dünaamilise hankesüsteemi piiratud menetlus

3-4 kuud

2-3 kuud

Juhul, kui teil tekib küsimusi tabeli täitmise osas, siis palun võtke
kindlasti ühendust.

Lugupidamisega

Kati Eller
Osakonnajuhataja
Riigihangete osakond
Mob: +372 569 85952
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.