Subject: C-496/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 15:08:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/360
Kohtuasja number: C-496/26
Vastuse kuup�ev: 21.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ebaausad kaubandustavad; n�uetekohase hoolsuse n�ue; valeandmete 
esitamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2005/29/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8876

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium