Subject: Ed: Andmekaitse ja tööarvutid kodus
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "OUlunatum" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 10:20:02 +0300

Andmekaitse Inspektsioon

Riigi Infosüsteemi Amet

Tere

Edastame seisukoha andmiseks LUNATUM Kodufüsioteraapia päringu eKliiniku 
tarkvara paigaldamise lubatavuse kohta isiklikule arvutile.

Edastuskirja koopia saadetakse teadmiseks päringu esitajale.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: LUNATUM Kodufüsioteraapia <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 9. aprill 2024 20:34
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: Andmekaitse ja tööarvutid kodus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kirjutan Teile seoses järgmise küsimusega.

Oleme eraettevõte, mis tegeleb kodufüsioteraapia teenuse osutamisega. See 
tähendab, et me töötame patsiendi igapäevases keskkonnas ja seejärel teeme 
paberitööd ja dokumentatsiooni kodus arvutis. Tööks kasutame eKliiniku 
tarkvara, mis annab ligipääsu terviseportaalile, pildipangale jne. Tarkvara 
töötab nii, et sinna saab sisse logida ainult oma ID-kaardiga, mis piirab 
teiste isikute ligipääsu. Küsimus on selles, kas me võime paigaldada sellise 
tarkvara tööülesannete täitmiseks isiklikule arvutile või peame ostma 
kõigile meie töötajatele eraldi tööarvutid? Mis on Teie seisukoht?

Lugupidamisega

Ksenia Kurganov

LUNATUM Kodufüsioteraapia

 <http://www.lunatum.ee/> www.lunatum.ee