Subject: [DKIM katki]Vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:21:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Lääne-Nigula Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Vastuskiri, mis on registreeritud 13.05.2025, numbriga 
5-4/25-564-2.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Lääne-Nigula Vallavalitsus
Haapsalu mnt 6 Taebla 90801, Läänemaa
Tel: +372 4720 300
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>