Subject: Tervisejuhtimise töölaud
From: "Taavi Teder" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 14:18:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Taavi Teder, anestesioloog/intensiivraviarst, Valga haigla ravijuht.

Küsin tervisejuhi töölaua osas konkreetselt raviskeemi kohta. Kahjuks ei
oska ise kuskile täpsemalt kirjutada niiet tuleb üldmeilile. Millised on
praegu ametlikud soovitused perearstidele mis puudutab raviskeemi ja selle
ajakohastamist? Sama küsimus siis haigla vaatest: kui patsient läheb koju,
siis kas ma saan oma osakonna arstidele ikkagi panna kohustuse see
raviskeem ka tervisejuhi töölaua vaatest üle vaadata/ära kinnitada või
millal tuleb selles osas mingit riikliku sisendit? Või see sisend on juba
antud ? Mina lihtsalt võibolla rumal ja ei tea.

Soome süsteemis töötanuna oli kohustus raviskeemi kontrollida/ajakohastada
perearstil vähemalt korra aastas. Samamoodi oli kohustus haiglaravi
lõppedes osakonna arstil see skeem üle vaadata, ajakohastada ja vajalikud
retseptid uuendada. Minu küsimus ravijuhi vaatest ongi siis see, et
milline on meie plaan või kehtiv süsteem. Või kui veel pole siis mida ma
ikkagi päriselus arstidele hetkel soovitan.

Lugupidamisega,

Taavi Teder