Subject: Re: Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Egle Lihtsa" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Mon, 12 Feb 2024 21:44:17 +0200

Tere!

Täname võimaluse eest olla kaasatud Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu uuendamise tööprotsessis.

Oleme eelnõuga tutvunud ning osalenud 02.02.24 toimunud virtuaalse
ümarlaua kohtumisel. Küsimusi ega muudatusettepanekuid selle kohta ei ole.

Lugupidamisega
Egle Lihtsa
Eesti Ämmaemandate Ühing

Kontakt &lt;[email-masked]&gt; kirjutas kuupäeval R, 9. veebruar 2024 kell
15:33:

Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.
Ootame tagasisidet 01.03.2024.

Pealkiri: Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu 

Registreerimise kuupäev: 09.02.2024 

Registreerimise number: 1.2-2/12-1 

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee