Subject: TEABENÕUE
From: Rain Põllu <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 14:32:57 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Esitan avaliku teabe seaduse alusel teabenõude.

Palun väljastada mulle masinloetaval kujul (Excel, CSV või muu sarnane 
formaat) andmed kõikide ehitiste kohta, mille osas on seisuga teabenõudele 
vastamise kuupäev kehtiv ja täitmata kohustus korraldada tuleohutusülevaatus 
või esitada tuleohutusülevaatuse akt Päästeameti ohutusportaali.

Palun võimalusel esitada järgmised andmed:

*	ehitise aadress;
*	ehitisregistri kood;
*	ehitise kasutusotstarve;
*	ettekirjutse adressaat
*	ettekirjutuse täitmise tähtaeg;
*	ettekirjutuse staatus;
*	maakond.

Juhul kui eespool nimetatud andmete väljastamine ei ole võimalik täies 
ulatuses, palun väljastada andmed vähemalt sellises mahus, mis ei sisalda 
juurdepääsupiiranguga teavet.

Lisaks palun väljastada statistika aastate 2023, 2024, 2025 ja 2026 kohta 
järgmiste hooneliikide lõikes:

*	büroohooned;
*	tootmis- ja laohooned;
*	garaažid, mille suhtes kohaldub tuleohutusülevaatuse kohustus.

Palun esitada võimalusel järgmised näitajad:

*	tuleohutusülevaatuse kohustusega ehitiste arv;
*	Päästeametile esitatud tuleohutusülevaatuse aktide arv;
*	täitmata kohustusega ehitiste arv;
*	väljastatud ettekirjutuste arv.

Teabenõude eesmärk on saada ülevaade tuleohutusülevaatuste kohustuse 
täitmisest ning toetada hooneomanike nõustamist ja tuleohutusnõuete 
täitmist. Avalikus ohutusportaalis kuvatavad andmed ei võimalda üheselt 
eristada täidetud ja täitmata kohustusi ning seetõttu ei ole võimalik saada 
usaldusväärset ülevaadet tegelikust olukorrast.

Palun edastada vastus e-posti teel.

Tervitades

Rain Põllu
Ohutuslabor OÜ
+372 5343 7355
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.ohutuslabor.ee>