Subject: FW: Enigma Electronic Monitoring System
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 22 Jul 2024 16:28:58 +0300

From: Patryk Wrona <[email-masked]>
Sent: Monday, July 22, 2024 12:02 PM
To: JM VO Sekretär <[email-masked]>
Subject: Enigma Electronic Monitoring System

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Good morning,

I represent the company Enigma Information Protection Systems.

Our main export product is an electronic surveillance system.

I am looking for a person in charge of the department related to the 
electronic supervision of prisoners.

Could I ask for an email contact or someone I can talk to?

Best regards,

Patryk Wrona
Business Ambassador

mob. +48 504 932 937
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
_________________________________ _______________________________________

Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 116, 02-230 
Warszawa, Polska
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydz. Gospodarczy KRS 0000160395, NIP 
526-10-29-614, REGON 011149535,

Kapitał zakładowy i wpłacony 30 797 500 PLN

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, 
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami 
prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej 
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź 
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez 
osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca 
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie 
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Administratorem danych 
osobowych jest Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. Polityka 
prywatności http://www.enigma.com.pl/polityka-prywatnosci