Subject: Eesti Gaasiliidu kommentaarid kliimakindla majanduse seaduse eelnõu kohta
From: "Eesti Gaasiliit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Keit Kasemets", "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, "MKM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 11:58:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud kliimaminister Yoko Alender!

Edastan Eesti Gaasiliidu kommentaarid kliimakindla majanduse seaduse eelnõu 
kohta, mis on lisatud manusena. Oma kirjas oleme välja toonud mitmeid 
ettepanekuid, mille osas me loodame näha Kliimaministeeriumi tegevusi, 
analüüsi ja küsimustele vastuseid, sh puudutab see Eesti ettevõtete 
konkurentsivõimet, mistõttu oleme kirja saajate hulka lisanud ka majandus- 
ja tööstusministri Erkki Keldo.

Lisaks on koopias ka Keit Kasemets, kelle võimuses on väljapakutud lahendusi 
jõustada ning ebakõlasid energiaturult likvideerida.

Oleme alati avatud kohtumisteks ja täpsustuseks kui selle järgi on vajadus.

Lugupidamisega/Best regards

Heiko Heitur

Tegevjuht/CEO

Eesti Gaasiliit/Estonian Gas Association

+3725246885

www.gaasiliit.ee