Subject: Fwd: Truubi ehitamine
From: "Markko Abel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 15:11:57 +0300

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Markko Abel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: K, 27. mai 2026, 14:14
Subject: Fwd: Truubi ehitamine
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Nele Frei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lisan omaniku avalduse

Markko Abel
Vallasant OÜ

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Nele Frei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: K, 27. mai 2026, 13:31
Subject: Fwd: Truubi ehitamine
To: Markko Abel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 27. mai 2026, 13:25
Subject: Truubi ehitamine
To: Nele Frei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere,

Vastavalt meie telefonivestlusele edastan väikese kokkuvõtte räägitust.

Kuna Tondi Agro OÜ ei ole Nutupõllu (tunnus 85501:001:1159) kinnistu omanik 
kinnistusregistri järgi, siis me ei saa momendil antud pöördumist käsitleda 
ametliku avaldusena riigiteelt mahasõidu ehitamiseks.

Riigiteelt uue mahasõidu ehitamiseks tuleb esitada kas kinnistu omanikul või 
tema volitatud esindajal kirjaliku volikirja alusel kirjalik avaldus.

Avaldus võib olla vormistatud vabas vormis.

Avalduses palume märkida mille tarvis riigiteelt juurdepääsu soovitakse 
(näiteks, juurdepääs maatulundusmaa juurdepääsuks ja sihtotstarbeliseks 
majandamiseks).

Soovikorral palume märkida soovitav mahasõidu asukoht riigiteelt (Maa-ameti 
kaardile). Kui soovitav mahasõidu asukoht on riigitee nõudeid arvestav, 
saame seda nõusoleku andmisel arvesse võtta.

Kui eelistusi ei ole, siis võib avalduses ka nii märkida.

Avaldus koos kirjaliku volikirjaga palume saata e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Peale nõuetekohase avalduse meile esitamist me määrame täpse mahasõidu 
asukoha riigiteel ning väljastame Teile kirjalikult nõuded geodeetilise 
aluse mõõdistamiseks.

Oleme valmis kaaluma siin nõusoleku andmist uue mahasõidu ehitamiseks meie 
näidislahenduse alusel (st seda et me ei nõua projekti koostamist) . Selle 
otsuse saame me teha peale geodeetilise aluse mõõdistamist.

Riigiteelt mahasõidu ehitamiseks me sõlmime kas kinnistu omaniku või tema 
volitatud esindajaga ristumiskoha ehitamise lepingu, mis annab õiguse 
riigiteelt mahasõidu ehitamiseks.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Nele Frei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 12, 2026 9:04 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Truubi ehitamine

Tere

Soovin rajada põllumajandusliku mahasõidu riigiteelt kinnistule Nutupõllu, 
katastritunnus 85501:001:1159. Mahasõidu juurde on vajalik truubi 
paigaldamine olemasolevasse teeäärsesse kraavi, et võimaldada ligipääs 
põllule traktori ja muu põllumajandustehnikaga.

Tervitades

Nele Frei

56229543

Tondi Agro OÜ