Subject: EPIKoja tagasiside määruse Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine muutmisele
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 14:43:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan EPIKoja tagasiside määruse muudatustele.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!