Subject: FW: Kloogaranna tee 29 eskiislahendusest, Menetlus nr 531552
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 09:38:32 +0300

Palun reg

From: Sven Liivak <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 4:02 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Kloogaranna tee 29 eskiislahendusest, Menetlus nr 531552

Tere!

Saadan uue eskiislahenduse. Parkimise täpne lahendus töötatakse välja
hoone projekteerimisel. Peamine põhjus on see, et seda kavandatavat hoonet
plaanitakse ehitada/kasutusele võtta etapiliselt, seega võib parkimine ka
hoone elukaare jooksul muutuda. Hetkel piisab vast sellest, kui määrata
tingimustesse, et ehitusloa projektis peab parkimine olema lahendatud ja
Tram’iga kooskõlastatud?

PS

Kooskõlastust ootan EHRi kaudu.

Lugupidamisega

Sven Liivak

nõunik • keskkonna ja ehitusosakond
679 0635 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 12. märts 2026 14:09
To: Sven Liivak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kloogaranna tee 29 eskiislahendusest

Tere,

Arutasime Kloogaranna tee 29 eskiislahendust üksuse koosolekul.

Kavandatav hoone jääb ca 10 m kaugusele riigitee katte servast, mis
eeldatavalt võimaldab lahendada liikluskorralduse riigitee kaitsevööndis.

Mõned märkused-suunised, millega tuleks arvestada liikluslahenduse
koostamisel, sh kinnistu sees.

*	Kergliiklustee näha ette võrdse laiusega, riigiteest minimaalselt
3 m kaugusele. Palume kergliiklustee ühendada bussipeatusega ning siduda
naaberkinnistule Kalda tee 1kavandatava kergliiklusteega.
*	Palume näidata teeületuskoht (mitte ülekäigurada).
*	Kinnistusisene parkla tuleb eraldada kergliiklusteest, viia rohkem
kinnistu sisse, manööverdamine ei tohi ulatuda kergliiklusteele, tagada
tuleb kergliiklusteel vaba ruumi nõue 0,5m.
*	Parkimine tuleks paremini läbi mõelda, hetkel ei ole mahasõidult
võimalik nendesse kohtadesse sisse pöörata.

Riigiteelt on maha sõidetud mitte selleks ette nähtud kohas ja tuleb
korrastada.

Tervitades,

Krista Einama

Transpordiamet

From: Krista Einama
Sent: Thursday, March 12, 2026 8:39 AM
To: 'Sven Liivak' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kloogaranna tee 29

Tere, annan täna tagasisidet, võimalusel ärge enne pange.

Tervitades,

Krista Einama

From: Sven Liivak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 10, 2026 1:30 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kloogaranna tee 29

Tere!

Infoks niipalju, et ma leidsin võimaluse lisada (juba lisasin)
projekteerimistingimuste haldusakti lisafailidesse selle eskiislahenduse.
Ehk siis tehnilise külje pealt saab eskiislahenduse ilusti lisada,
lahenduse sisuline sobivus on veel küsimus. Kas võin EHRist juba
kooskõlastustaotluse saata või on vaja midagi täpsustada või ringi teha?

Lugupidamisega

Sven Liivak

nõunik • keskkonna ja ehitusosakond
679 0635 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Sven Liivak
Sent: teisipäev, 10. märts 2026 12:41
To: 'Krista Einama' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kloogaranna tee 29

Tere Krista!

Meil oli jutt Kloogaranna tee 29 ümberehitatava hoone plaanilahendusest.
Mul ei õnnestu mitte kuidagi EHRi eskiislahendust lisada. Saadan lahenduse
kirjaga. Anna palun teada:

*	Kas lahendus ise sobib
*	Sobivuse korral paku välja, kuidas see siis ära vormistada.
Näiteks ma saadan PT menetluse uuesti kooskõlastamiseks ning TrAm siis
lisab selle eskiislahenduse ise oma kooskõlastuse juurde. (ma rohkem häid
variante ei oskagi pakkuda, järgmine oleks praegune menetlus lõpetada ning
uuesti otsast peale hakata)

Menetluse nr 531552.

Lugupidamisega

Sven Liivak

nõunik • keskkonna ja ehitusosakond
679 0635 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hooli keskkonnast ja ära prindi seda kirja välja.