Subject: Looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning metsanduse arengukava 2026–2035 tutvustamisseminar
From: "Alice Allemann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@epkk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ain Kull" <
Cc: "Antti Tooming" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 17:00:12 +0300

Tere

Täname kõiki eilsel looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning 
metsanduse arengukava 2026–2035 tutvustamisseminaril osalemise eest.

Kohtumise eesmärk oli tutvustada eelnõude ja arengukava viimaseid versioone, 
pärast varasemat kooskõlastust tehtud muudatusi ning edasist protsessi. 
Täname sisuka arutelu, küsimuste ja esitatud mõtete eest. Võtame need 
ministeeriumi kaasa.

Nagu kohtumisel selgitasime, oli tegemist tutvustamisseminariga, mitte uue 
kirjalike ettepanekute vooru või otsustuskoosolekuga. Seetõttu eraldi 
protokolli kohtumise kohta ei vormistata.

Edasine protsess sõltub poliitilistest otsustest. Juhul kui eelnõud 
esitatakse valitsusele ning valitsus otsustab need Riigikogule edasi saata, 
on huvirühmadel võimalik oma täiendavad seisukohad ja ettepanekud esitada 
Riigikogu menetluse käigus.

Saadan eilsel kohtumisel tutvustatud ettekanded. Varasemalt edastatud 
eelnõud ja ettekanded on kättesaadavad ka Kliimaministeeriumi 
<https://kliimaministeerium.ee/elurikkus-keskkonnakaitse/metsa-ja-looduskaitseseaduse-muudatused> 
kodulehel.

Tänan veel kord osalemise ja sisuka mõttevahetuse eest!

Lugupidamisega

Antti Tooming

Kliimaministeeriumi asekantsler

Alice Allemann

Juhtkonna assistent | Management Assistant

+372 626 2891 | +372 5304 7642 | 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia | 
<http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee Suur-Ameerika 
1, 10122 Tallinn