Subject: Ed: PÄRING - Elu24
From: "Carmen Katariina Sikk - RA" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 11:53:39 +0300

_____

Saatja: Sarah Mia Haabma <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 27. aprill 2026 15:16
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: PÄRING - Elu24

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Elu24 toimetusest seoses noorte kaubitsemisega nõukogude armees 
tarvitusel olnud esmaabi pakkidega. Nimelt noortekampade sissemurdmiste 
valguses jõuavad need samad noored ka tsiviilkaevandustesse kui ka 
ladudesse. Sealt võib leida minu andmetel siis nõukogude armees tarvitusel 
olnud esmaabi karbikesi, milles leidub muudele ainetele lisaks kuulus 
tareen.

Artikkel, mis ilmus 3 aastat tagasi nendest samadest pakkidest:
https://ypsilon.postimees.ee/7827117/tareen-noukogude-armees-tarvitatud-tareen-on-aegumatult-halb-droog

Ühismeedias levivad noorte poolt videod ja pildid, kus antud karbikesi 
müüakse edasi. Vihjena saadud info kohaselt ei ole müügis olevate pakkide 
näol tegu kollektsionääride poolt müüdavate tühjade purkidega vaid päriselt 
täidetud pakkidega. Küsiksin ravimiameti seisukohta, mida arvate sellest, et 
noored neid kätte saavad ja edasi müüvad? Kuidas on üldse võimalik, et 
sellised asjad veel vedelevad järelvalveta?

Vastust ootama jäädes

Sarah Mia Haabma
reporter-toimetaja
+372 5885 4516
[email-masked]