Subject: Kinnistusraamatu teavitus nr 1592172026
From: "Kinnistusraamat" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 17:32:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kinnistusraamatu menetlus nr 25928202650
06.05.2026
Teate saaja: Maa- ja Ruumiamet

Teavitame, et Teiega seotud menetluses on tehtud kanded kinnistusraamatus. 
Palume Teil tutvuda registriosa(de) andmetega aadressil: 
https://kinnistusraamat.rik.ee 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=9086979&turva=0636235cbd8fd4c34b4d6686c5d0ea3d4087e2801d214011051223795ff3967beb10d61eaf6d80a3c42cc0167e90a52ca2edfe89022af48a195249e166b8f3b4>

Registriosad:
3019041 - Võru maakond, Rõuge vald, Kuutsi küla, Pala
9496550 - Võru maakond, Rõuge vald, Tiitsa küla, Valdase
16758650 - Võru maakond, Rõuge vald, Kuutsi küla, Pritsu
16774850 - Võru maakond, Rõuge vald, Kuutsi küla, Hipa

Lugupidamisega
Tartu Maakohtu kinnistusosakond
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teade on koostatud automaatselt, palume sellele mitte vastata.

Vajadusel saatke kiri aadressile [email-masked].