Subject: Ehitusgiid
From: "Liisi Pajuste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Anna Trapido" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Eduard Kärstna <[email-masked]>, "Ege Netse" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Mon, 17 Jun 2024 16:54:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

olete oodatud 20.06 kell 11.00-12.00 Ehitusgiidi tutvustusele! Tutvustus 
toimub teamsis ja link on lisatud käesolevale kirjale.

Ehitusgiidi eesmärk

Ehitusgiid koondab Eesti ehitusvaldkonna olulisemad kehtivad dokumendid ning 
selgitab nende sisu lihtsalt ja kokkuvõtlikult. Eesmärk on aidata kõigil 
huvilistel lihtsamalt orienteeruda ehitusega  seotud arvukates nõuetes.

Tegemist on veebikeskkonnaga, mis annab eri profiiliga kasutajatele esmase 
info ehitiste nõuete ja mõistete kohta. Samuti suunab neid täpsema info 
saamiseks edasi vastutava asutuse kodulehele, õigusaktile, standardile, 
juhendile või muule dokumendile.

Mida oodata neljapäeval:

Ehitusgiidi koostajad tutvustavad Teile:

•            Lähteülesannet

•            Kasutajauuringut ja sisendit

•            Üldiseid printsiipe

•            Ehitusgiidi kasutamist

Samuti vastatakse kõikidele tekkivatele küsimustele.

Ehitusgiidiga saab iseseivalt tutvuda siin:  <https://www.ehitusgiid.ee/?> 
Ehitusgiid

Kohtumiseni neljapäeval!

________________________________________________________________________________

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad abi?

 <https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZGJlNWM4NzEtODY4Yy00YzhmLWI1YjEtZWY5NGMwNzNlZDk4%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22982d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12%22%2c%22Oid%22%3a%229e34fe8a-98f3-4612-a904-3eb2e4334dc2%22%7d> 
Liitu koosolekuga kohe

Koosoleku ID: 341 541 192 406

Pääsukood: u6itLF

  _____

Liisi Pajuste
Ehitustegevuse valdkonnajuht | Ehituse ja elukeskkonna osakond
+372 5885 1149 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee