Subject: Re: Kinnistusraamatust koondpäringu võimalused?
From: "Ivan Gavrilov" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 13:43:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

tere,

käesolevaga esitan katastriüksuste nimekirja, mille kohta soovin teha 
koondpäringu.
Kõik aadressid on Maardu linnas. Palun iga üksuse kohta järgmiseid andmeid: 
pindala, sihtotstarve, omandivorm, kehtiv omanik ja viimase omanikuvahetuse 
aeg.

Tänan ette!

Lugupidamisega

Ivan Gavrilov
Konsultant
VANARC OÜ
+372 503 13 52

vanarc.ee <http://vanarc.ee>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zL48lA62SWiskUMt1JlyE6jSBBhptbiZ26ZQ4ihkVNyKjI717Os6mrkJitkQ1EgvxUIGmL1jo>

On Tue, Mar 12, 2024 at 10:07 AM RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 > wrote:

Tere

Andmeid saab pärida meie käest, esitades meile katastritunnuste nimekiri.

Andmed on tasulised, hinnapakkumise esitame peale konkreetse päringu 
saatmist.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Ivan Gavrilov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 11, 2024 2:55 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnistusraamatust koondpäringu võimalused?

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

tere

millised võimalused on teha nö koondpäring, kui on vaja teada saada korraga 
mitmekümne katastriüksuse järgmised andmed:

- kehtiv omanik

- viimase omaniku muutuse aeg

Tänan ette info eest!

Lugupidamisega

Ivan Gavrilov

Konsultant

VANARC OÜ

+372 503 13 52

vanarc.ee <http://vanarc.ee>