Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 09:59:07 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14241 aadressile Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, 11345 
Rahula-Saku tee // Üksnurme küla, Väikevõidu (Mäe laut) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.4. Kinnistu loodeosa koos olemasoleva hoonega 
jääb riigitee, 11345 Rahula-Saku tee, kaitsevööndisse (30 m äärmise 
sõiduraja välimisest servast) ning loodepiiril, teemaal kulgeb ka 
elektrimaakaabelliin, AXPK.4x120, kaitsevööndiga (1 + 1 m). 6.4. Juurdepääs 
kinnistule lahendada ehitusprojekti koosseisus vastavalt Transpordiameti 
nõuetele. Parkimine lahendada oma kinnistul.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27539380>  (menetlus nr: 
507808), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.