Subject: FW: Muuga tee / Kasekännu tee ristmikul transpordimaal kasvavad kuused
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 11:53:19 +0300

From: Külli Lüübek <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, August 19, 2025 2:35 PM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Muuga tee / Kasekännu tee ristmikul transpordimaal kasvavad
kuused

Tere,

Pöördun Teie poole seoses Muuga tee 11254 lõigus (kataster
89001:010:3502), Kasekännu tee ristmikul kasvavate kõrgete kuuskedega.

Taustainfoks, et oleme Viimsi vallavalitsuse poolt väljastanud raieloa
(15-3/2555-2) Muuga tee 202 erakinnistul Kaäsekännu tee / Muuga tee
poolses osas tee ääres kasvava kuuseheki likvideerimiseks (all joonisel
märgitud siniste nooltega). Kuuseheki likvideerimine on põhjendatud
liiklusohutuse seisukohast, sest selles teelõigus on pime kurv ning
sõidutee on seal kitsas.

Peale kuuseheki likvideerimist jäävad endiselt alles Muuga tee / Kasekännu
tee ristumiskohas, transpordimaal kasvavad kõrged kuused, hinnanguliselt
+/- 10 puud (ülekasvanud kunagine kuusehekk, all joonisel märgitud punaste
nooltega). Kuna peale kõrvaloleva kuuseheki likvideerimist ei oma
transpordimaal kasvavad kõrged kuused enam ei esteetilist ega tervikliku
kompositsioonilist väärtust, soovitan Teil anda olukorrale hinnang ning
kaaluda kuuskede likvideerimist.

Kuused külgnevad Kasekännu tee 2 kinnistuga. Kasekännu tee 2 kinnistu
omanik on informeeritud, et vald arutab Transpordiametiga kuuskede
likvideerimise teemalist küsimust.

All joonisel kuuskede foto ja asukoht xgis kaardil.

Lugupidamisega

Külli Lüübek
keskkonna vanemspetsialist
keskkonnaosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 6028847

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>