Subject: RE: Kasvuettevõtte määratlusele vastavuse hindamise taotluse esitamine
From: "Jana Laane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 14:29:44 +0300

Tere!

Kasvuettevõtte määratlusele vastavuse hindamiseks teeb haldusorgan
koostööd ekspertkomisjoniga, mille tööd korraldab MTÜ Eesti Startup.

Info selle kohta, kuidas taotleda hindamist leiab siit:
https://startupestonia.ee/et/startup-visa/estonian-scale-up/

Parimate soovidega

Jana Laane
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 17, 2026 9:08 AM
To: SiM info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kasvuettevõtte määratlusele vastavuse hindamise taotluse
esitamine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Siseministeerium

Soovime esitada taotluse kasvuettevõtte määratlusele vastavuse hindamiseks
siseministri määruse „Iduettevõtte või kasvuettevõtte määratlusele
vastavuse hindamise tingimused ja kord ning selleks esitatavate andmete ja
tõendite loetelu ning nende esitamise nõuded“ alusel.

Määrusest nähtub, et taotlus tuleb esitada haldusorganile, kuid määruses
ei ole üheselt määratletud, milline asutus või üksus täidab käesoleval
ajal haldusorgani rolli ning millisele kontaktile tuleb taotlus esitada.

Palume täpsustada, kuhu tuleb kasvuettevõtte määratlusele vastavuse
hindamise taotlus koos määruses nõutud andmete ja tõenditega esitada.

Lugupidamisega

Merily Kaldoja

HR specialist

+372 53306108

Tel:  <tel:+372%20747%202501> +372 747 7001

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tiigi 61b, 50410 Tartu, Estonia

 <https://tbdpharmatech.com/> tbdpharmatech.com