Subject: RE: PL24-20-8. Vana-Tartu mnt 3
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 15:30:30 +0300

Tere

Antud asukohas õhuliini asendamine maakaabelliiniga lennundusele
tõenäoliselt mõju ei avalda, kui just tööde käigus ei kasutata kõrget
tehnikat (kõrged kraanad vms).

Transpordiametiga ametlik kooskõlastamine käib läbi
ehitusloa/ehitusteatise. Kahjuks ei oska hinnata, kas projekt vajab
kooskõlastamist teiste ametite või valdkondadega.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 27, 2024 2:39 PM
To: [email-masked]
Subject: PL24-20-8. Vana-Tartu mnt 3

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegelen projektiga
„Vana-Tartu mnt 3 peakaitse suurendamine“ Elektrilevi OÜ tellimusel.
Tellimuse raames asendatakse õhuliin maakaabelliiniga Vana-Tartu mnt 5
kuni Vana-Tartu mnt 3. Maakaabelliini paigaldus on planeeritud piki teed.
Kuna kirjeldatud valdkonnad on Lennuvälja kaitsevööndi mõju all, soovime
täpsustada:

*	Kas seda projekti tuleb kooskõlastada Transpordiametiga või mingi
muu ametiga?

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee