Subject: Riigitee 15206 Lõõla–Piiumetsa km 4,955 ja Orumetsa tee ristumiskoht
From: <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Enn Raav" <[email-masked]>,Jaan Käsk <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 13:46:20 +0300

Tere,

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi koostab RMK tellimusel tööd 
"Hauginiidu-Prügila settebasseinid ja Orumetsa tee", mille raames oleme 
ettevõttelt Teelahendused OÜ tellinud töö nr PP-26-11 „Järva maakond, Türi 
vald, Piiumetsa küla, riigitee 15206 Lõõla–Piiumetsa km 4,955 ja Orumetsa 
tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“. Meie info kohaselt on TRAM ja RMK 
juba sõlminud (või sõlmimas) ristumiskoha ehitamise lepingut.

Meie töö raames tuli aga ette selline probleem, et ristumiskoha ligiduses 
asuvate eramaade (Oru 93701:002:0032; Oru 93701:002:0033) maaomanik on 
igasugusele tegevusele vastu, mis puudutab neid maaüksusi. Sealhulgas tõi 
maaomanik välja, et ei luba ka oma kinnistutele nähtavuskolmnurga 
planeerimist.

Meie küsimus on see, et kas võime antud ristumiskoha nähtavuskaugust 
vähendada, nii et nähtavuskolmnurga mõõtmed oleksid 15x120 m. Sellisel juhul 
mahuks planeeritav nähtavuskolmnurk ära selliselt, et ei lähe probleemsete 
maaüksuste peale. Kui TRAM antud nähtavuskaugusega nõustub, korrigeerime 
tööd nr PP-26-11 vastavalt ja esitame uuesti TRAM-ile.

koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega
Henri Daniel Ots
AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi
5070951