Subject: Piirdeaia rajamine maantee piiranguvööndisse
From: "Jorma Tamm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 10:30:07 +0300

Tere

On plaanis rajada piirdeaed farmi bioturvalisuse tõstmiseks, et takistada
kõrvalistel isikutel ja sõiduvahenditel farmi territooriumile sisenemist.
Planeeritav piirdeaed paikneb rohumaal mis piirneb ühest küljest
Haapsalu-Keila maanteega ning maantee piiranguvööndiga. Sellega seoses on
tekkinud paar küsimust piirdeaia võimaliku ehitamisega piiranguvööndisse.
Manuses on ortofotod kus on näha planeeritav piirdeaed koos pääslaga.
Osaliselt jookseb piirdeaed paralleelselt elektriliini piiranguvööndiga
kuid jääb piiranguvööndist meeter või paar meetrit välja. Teiselt poolt
pääslat on planeeritud piirdeaed rajada olemasoleva karjaaia asemel kuid
maanteest veel meeter või paar kaugemale.
Kas sellise piirdeaia ehitamiseks on vaja kooskõlastust ning kui jah siis
mis on selleks vaja ette võtta ja kui pikk võib olla selleks kujunev
menetlusaeg?
Kuna plaanis on taotleda erakorralise tauditõrje programmi raames toetust
PRIA-st siis on toetuse taotlemisega erakordselt kiire enne kui
eelarvelised vahendid ammenduvad.

Lugupidamisega

Jorma Tamm
+372 5354 3477
Westfarm OÜ