Subject: Tee sulgemine RM 14235 Nõva tee km 1,976
From: "Jorma Valge" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mihkel Tamm" <[email-masked]>, "Martin Laurits" <[email-masked]>,Mati Kärner - INFRAGATE <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 22:41:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Informeerin, et sulgeme riigitee 14235 Nõva tee km 1,976, et vahetada
sõidutee all olev truup.

Sulgemise periood: 08.07 alates hommikul kell 08:00 kuni 09.07 kuni 20:00
õhtul. Tööde valmimisel varasemalt, avame tee.

Manuses kaasas ümbersõidu skeem.

Lugupidamisega

Jorma Valge

projektijuht

mob: +372 5304 2010

aktsiaselts TREF

Teguri 55, 50107 Tartu

 <http://www.tref.ee/> www.tref.ee