Subject: Fwd: Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "TTEA" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 15:34:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist,

TTEA saadab oma seisukoha, vt manus.

Lugupidamisega

Madis Roodla

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: Friday, 17. July 2026 kell 21:34
Pealkiri: Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse esitamine 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
Adressaat: E-sigareti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts 
<[email-masked]>, Eesti Haridustöötajate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Koolijuhtide Ühendus <[email-masked]>, Eesti Kopsuarstide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Lastevanemate Liit <[email-masked]>, 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts 
<[email-masked]>, Eesti Tervisedenduse Ühing <[email-masked]>, Eesti Vaimse 
Tervise ja Heaolu Koalitsioon VATEK <[email-masked]>, Eesti Vähiliit 
<[email-masked]>, Eesti Õpetajate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Õpilasesinduste Liit <[email-masked]>, Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked]>, Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse 
Liit <[email-masked]>, MTÜ Peaasi <[email-masked]>, Tarbijakaitse 
ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, Tervise Arengu Instituut 
<[email-masked]>, Tubakatootjate Eesti Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked]>, Eesti 
Nikotiinitoodete Edasimüüjate Liit <[email-masked]>, Eesti Tubaka- ja 
Alkoholikahjude Vähendamise Koda ETAK <[email-masked]>, Eesti 
Lastearstide Selts <[email-masked]>, Eesti Kardioloogide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, Eesti 
Apteekrite Liit <[email-masked]>, Eesti Kliiniliste Psühholoogide 
Kutseliit <[email-masked]>, Eesti Koolipsühholoogide Ühing 
<[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 28.07.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c5556638-5d38-467f-bd6d-e3c16ad59fda

Pealkiri: Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 17.07.2026

Registreerimise number: 8-1/5425-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee