Subject: RE: Aegviidu Jaama lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine
From: "Vjacheslav Simanovich" <[email-masked]>
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 16:15:25 +0300

Tere!

Kõik korrektuurid on projekti sisse viidud vastavalt teie märkustele.
Üksikud vastused ka allpool.

https://www.dropbox.com/scl/fi/n10jh6h55lb4m9k1fc0d3/10663AJ-TP_v02_Aegvii
du_jaam.asice?rlkey=8moqfahdl7arzfervxhxxzw73
<https://www.dropbox.com/scl/fi/n10jh6h55lb4m9k1fc0d3/10663AJ-TP_v02_Aegvi
idu_jaam.asice?rlkey=8moqfahdl7arzfervxhxxzw73&dl=0> &dl=0

1.	Asendiplaani on legend ja loetavus korrigeeritud. Samas on selgelt
näidatud kõik olemasolevad elemendid halli ning projekteeritud elemendid
värviga.
2.	Need on olemasoleva kontaktvõrgu tähised – tehtud halliks.
3.	Perspektiivse kontaktvõrgu õhuliini tingmärk korrigeeritud
(tegemist olemasoleva liiniga) ning tehtud halliks.

4.	Ristlõike fail täiendatud.
5.	Korrigeeritud Asendiplaanil.
6.	DWG lisatud.

Parimat!

Vjacheslav Simanovich

Valdkonnajuht / Hoonete Projekteerimine

OÜ Keskkonnaprojekt

+327 5300 3695

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 24. aprill 2025 12:47
To: Vjacheslav Simanovich <[email-masked]>
Subject: RE: Aegviidu Jaama lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine

Tere

Edastasite 22.04.2025 kooskõlastamisele tööprojekti nr 10663
„Lagedi-Aegviidu raudtee kontaktvõrgu rekonstrueerimine“ (Aegviidu jaam)
(Peaprojekteerija: Elektrizace železnic Praha a.s.).

Tehnovõrkude ehitustööd on kavandatud alltoodud riigiteede tee piirides ja
tee kaitsevööndis:

*	Riigitee nr 13 Jägala - Käravete km 37,77.

Tutvunud esitatud materjalidega, palume projekti materjale täiendada ning
korrigeerida:

1.	Riigiteedega ristuvatel raudteeülesõidukohtade asendiplaanidel on
kajastatud maakaablite, tõkkepuude, fooride, valgustusmastide jne rajamist
(info puudub legendis). Palume selgitada ning asendiplaanidel üheselt
kajastada, kas antud tehnovõrkude rajamine on ka tööprojekti nr 10663
(Aegviidu jaam) osa. Kui tegemist on tööprojekti osaga, siis palume
projekti täiendada ning juhinduda Transpordiameti juhendist: „
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/noude
d_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“. Kajastada vastavate projektide andmed
tingmärkides (nr, nimetused).

Palume korrigeerida asendiplaane ja legende selliselt, et oleks üheselt
mõistetav, milliseid tegevusi tööprojekti nr 10663 (Aegviidu jaam) raames
on projekteeritud. Asendiplaanidel on kajastatud erinevaid kontuure/jooni
ja rajatisi, millele puudub vaste legendis, palume lisada puuduvad andmed
legendi.

Palume parandada ka asendiplaani loetavust riigiteega ristuva
raudteeülesõidukohal, hetkel on kajastatud palju kattuvaid kontuure,
kirjeid, teksti ning asendiplaanilt pole võimalik üheselt tuvastada, mida
on projekteeritud tööprojektiga nr 10663.

Asendiplaani jooniste vormistamisel lähtuda Majandus- ja taristuministri
17.07.2015 määruse nr 97 „Nõuded ehitusprojektile“ § 10 sätestatut – ehk
tööprojekti joonis peab võimaldama mugavat kasutamist ehitusplatsil ning
märkused ja nõuded esitada selliselt, et mitme projektdokumendi üheaegne
jälgimine ei oleks vajalik.

2.	Palume täpsustada, mida antud nooltega asendiplaanil kajastatakse
(kas tegemist on keskankurdusega, tingmärkides värvus teine)?

Kas antud lahendus võimaldab ülegabariidilisi (laius/kõrgus) veoseid
vastavalt TRAM nõuetele läbi lasta? Kas antud lahendus kajastub ka
profiilis?

3.	Palume täpsustada, mida mõeldakse perspektiivse kontaktõhuliiniga,
kas tegemist on tööprojekti nr 10663 osaga.

Eelprojektis antud asukohas perspektiivset kontaktliini ei kajastatud.
Lisaks on asendiplaanil keeruline tuvastada fiiberoptilise liini ja
perspektiivse kontaktõhuliini erinevust (kontuuri värvused samad).

Kui tegemist on tööprojekti osaga siis palume kajastada ka perspektiivne
kontaktõhuliini asjaolud ka profiili joonistel.

4.	Palume täpsustada, kas ristumisel riigiteega nr 13  Jägala -
Käravete rajatakse ka fiiberoptiline liin?

Juhul kui rajatakse siis palume profiilil kajastada ka fiiberoptilise
liini kontuur. Hetkel profiili joonistel info puudub.

5.	Palume täpsustada ja vajadusel korrigeerida tingmärke 10kV
kontuurid (roosad) erineva värvusega ja topelt. Tingmärkides kajastub
ainult üks värvus (milline kontuur realiseerub).

6.	Palume esitada asendiplaan ka DWG kujul.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt
minu e-mailile.

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Vjacheslav Simanovich <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 2:56 PM
To: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Aegviidu Jaama lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine

Tere!

Vastavalt Teie kirjas nr 7.1-2/23/14817-8 toodud tingimustele esitan Teile
ülevaatamiseks ja kooskõlastamisseks Aegviidu Jaama (viimase) etapi
Tööprojekti aktualiseeritud geoalusel.

Projekti dokumentatsioon on saadaval lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fi/07seajeszh6qov4c7fzld/10663AJ-TP_Aegviidu_j
aam.asice?rlkey=uv26rsx4omebyblm0lcc0fvr3
<https://www.dropbox.com/scl/fi/07seajeszh6qov4c7fzld/10663AJ-TP_Aegviidu_
jaam.asice?rlkey=uv26rsx4omebyblm0lcc0fvr3&dl=0> &dl=0

Parimat!

Vjacheslav Simanovich

Valdkonnajuht / Hoonete Projekteerimine

OÜ Keskkonnaprojekt

+327 5300 3695

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.