Subject: Ed: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Meelis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 10:51:18 +0300

Tere
Svenai OÜ reg kood 10003181 edastab teile keskkonnaloa L.JÄ/332894
muutmise dokumendid,
millega muutus 23,05,2024 kehtivusega keskkonnaluba tähtajatuks alates
20,05,2024.
Palun oma süsteemis sisestada vastav muudatus.

Lugupidamisega
Meelis Juul
Svenai OÜ juhataja
+372 5040528

  _____

Saatja: Keskkonnaamet <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 20. mai 2024 09:40
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS

Tere!

Isikule "Svenai" OÜ on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: DM-127413-14
Osaühing "Svenai" keskkonnaloa nr L.JÄ/332894 muutmine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/131671-9631fa145f7b41268bb98d16c45680
15d4f288ea586f57ad875d09a7d5b0b0df> siin

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee
<https://www.kaitsealad.ee/>
Keskkonnaamet Facebookis <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/>

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .