Subject: FW: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee ringristmiku projekteerimistingimuste taotlemine
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 09:13:43 +0300

Tere,

Seoses riigiteele 11115 Kurna-Tuhala tee kavandatava ringristmikuga,
palume väljastada projekteerimistingimused.

Ringristmiku lahendus on kooskõlas vastu võetud Jussinuka
detailplaneeringuga, mis on nüüd vastu võetud valla poolt.

Manuses Kiili Valllavalitsuse korraldus koos lisadega ja ringristmiku
asendiplaan.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>