Subject: FW: Turismiseaduse muudatuste tutvustus: lühiajaline üür, majutusteenused
From: "Pille Tees" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Mari Tikan" <[email-masked]>, "Ott Aarma" <[email-masked]>, "Meelis Ratassepp" <[email-masked]>, "Ele Russak" <[email-masked]>
Cc: "Liisa Surva" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 11:56:05 +0300

Tere,

Edastan Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kutse turismiseaduse
muudatuste väljatöötamiskavatsuse tutvustusele. Osalege, kes saavad ja
andke kutse saatjale aegsasti osalusest teada ning vajadusel küsige
kaugelt osalemiseks teams link.

Kutse manuses ja ka alljärgnevas:

Kutsume kõiki huvilisi turismiseaduse muudatuste väljatöötamiskavatsuse
tutvustusele 16.07 kell 10.00 ministeeriumite ühishoonesse (Suur-Ameerika
1, Tallinn).

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule arutelule
turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsuse
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8ec099ec-96fb-4717-9abd-cd
4b3dc0ac2d> , mis pakub lahendusi lühiajalise üüri turu murekohtadele ning
võimalusi majutusteenuse nõuete lihtsustamiseks.

Muudatused puudutavad eelkõige lühiajalise üüriteenuse pakkujaid (nt
Airbnb kaudu majutuse pakkujaid), majutusettevõtjaid üldiselt,
järelevalveasutusi (kohalikke omavalitsusi, Päästeametit, Tarbijakaitse ja
Tehnilise Järelevalve Ametit, Politsei- ja Piirivalveametit, Maksu- ja
Tolliametit) ning kaudselt tarbijaid.

Tutvustusel annab ministeerium ülevaate kavandatavatest muudatustest,
nende eesmärkidest ja edasisest ajakavast, et huvilistel oleks lihtsam
kujundada oma seisukohti ja anda tagasisidet.

Palun oma osalemisest teada anda ning tulles kaasa võtta isikut tõendav
dokument.

Kohtumiseni!

	Kristina Jerjomina
turismi valdkonnajuht
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 625 6420  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn

Pille Tees
õigusnõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 508 2563
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Monday, July 6, 2026 3:17 PM
To: Liisa Surva <[email-masked]>; Pille Tees
<[email-masked]>
Cc: SiM sisekom <[email-masked]>
Subject: FW: Turismiseaduse muudatuste tutvustus: lühiajaline üür,
majutusteenused

Subject: Turismiseaduse muudatuste tutvustus: lühiajaline üür, majutusteenused
From: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
To: "JUSTIITS- JA DIGIMINISTEERIUM" <[email-masked]>,Pärnu Linnavalitsus <[email-masked]>, "MTA" <[email-masked]>, "Statistikaamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,ETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Rahandusministeer
Date: Mon, 6 Jul 2026 15:09:12 +0300

Subject: Turismiseaduse muudatuste tutvustus: lühiajaline üür, majutusteenused
From: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
To: "JUSTIITS- JA DIGIMINISTEERIUM" <[email-masked]>,Pärnu Linnavalitsus <[email-masked]>, "MTA" <[email-masked]>, "Statistikaamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,ETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Rahandusministeer
Date: Mon, 6 Jul 2026 15:09:12 +0300