Subject: Telia Eesti AS vastus Riigitee 11303 Jüri–Aruküla tee km 4,35-4,75 ümberehitamise ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 12:52:15 +0300

Teie  18.06.2026 nr 8-1/26-069/10722-1

Meie 18.06.2026 nr EC.1-5.1/932-1

Riigitee 11303 Jüri-Aruküla tee km 4,35-4,75 ümberehitamise ehitusalas 
paiknevad Teliale kuuluvad siderajatised (valguskaabel).

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Alvar Kluust

võrgu juhtivinsener
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 18, 2026 12:11 PM
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; Telia dokumendihaldus 
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 11303 Jüri–Aruküla tee km 4,35-4,75 ümberehitamise 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11303 Jüri–Aruküla tee km 4,35-4,75 ümberehitamise 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.06.2026

Registreerimise number: 8-1/26-069/10722-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .