Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 13:49:17 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02963 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Loone küla, Künnivarese 
(Mobiilside mast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks: • Transpordiamet (riigitee 15 
Tallinn–Rapla–Türi) • Kaitseministeerium • Põllumajandus- ja Toiduamet 
(maaparandussüsteemi maa-ala (id 14613162)) • Maa- ja Ruumiamet (volitatud 
asutus, Künnivarese kinnistu kuulub riigile) Selgitavad materjalid on 
leitavad: 1) Sektsioonis “Toimingud”>”Kooskõlastajate märkused”> “Kohila 
Vallavalitsus Erki Freiberg> märkus 1 ja 2 (kooskõlastatud tingimustel) 2) 
Sektsioonis “Lisad” 3) Sektsioonis “Tingimused” Materjalide tutvumiseks 
tuleb id-kaardi sisse logida www.ehr.ee ja seejärel klõpsata e-kirjas 
näidatud lingil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27893555>  (menetlus nr: 
547271), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.