Subject: FW: Tartu tn 74 kinnistu elektriautode laadimisjaama liitumine 0,4 kV elektrivõrguga, Mustvee linn, Jõgeva maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Oct 2025 10:34:12 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tanel Heering <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 21, 2025 5:38 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu tn 74 kinnistu elektriautode laadimisjaama liitumine
0,4 kV elektrivõrguga, Mustvee linn, Jõgeva maakond

Tere!

1.	Lisatud seletuskirja normdokumentide nimekirja.
2.	Aastaarv uuendatud.
3.	Reservpikkus kaabli ühendamiseks kilpi. Kaabli otsad on vaja
koorida ja muhvida jne.
4.	Lisatud tabeli 2.2 alla
5.	Lisatud peatükki 3.7.3
6.	Lisatud peatükki 2.2.1
7.	Muudetud.
8.	Muudetud.

Muutsin ka lisaks natuke kilbi ja kaablitrassi asukohta. Uus taotlus
manuses.

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 10, 2025 8:59 AM
To: Tanel Heering <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu tn 74 kinnistu elektriautode laadimisjaama liitumine
0,4 kV elektrivõrguga, Mustvee linn, Jõgeva maakond

Tere

Ilmnesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest
tulenevalt palume projekti korrigeerida:

1.	Palun lisada seletuskirja, et lähtutud on Transpordiameti
nõuetest: MA 2018-015 „Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale
kavandamisel“.
2.	Palun vaadata geoaluse andmed üle:

3.	Mida tähendab siin reserv?

4.	Seletuskirjast on puudu riigiteemaal tehnovõrgu kulgemise osa (min
kaabli sügavus, kaitsetoru tugevus).
5.	Lisage: teemaa tuleb pärast tehnovõrgu paigaldamist korrastada ja
taastada haljastus kasvumulla ja murukülviga vastavalt „Teetööde tehnilise
kirjelduse“ viimase redaktsiooni peatükis – „Maastikukujundustööd“ toodud
kvaliteedinõuetele.
6.	Lisage, et riigitee maal on kõrvalekalded kooskõlastatud
projektist keelatud.
7.	Teemaa katete taastamise joonis palun näidata astmetena. Näidis
TRAM nõuetest.

8.	Riigitee nr 3 korral on tegemist põhimaanteega, kus min kaabli
sügavus ristumisel peab olema 2,2m. Palun vaadata üle ja korrigeerida.

Palun esitage korrigeeritud ja digitaalselt allkirjastatud projekt otse
minu e-postile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tanel Heering <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 7, 2025 3:58 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Tartu tn 74 kinnistu elektriautode laadimisjaama liitumine 0,4 kV
elektrivõrguga, Mustvee linn, Jõgeva maakond

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Tartu tn 74 kinnistu elektriautode
laadimisjaama liitumist 0,4 kV elektrivõrguga. Projekteeritud maakaabel
ristub Transpordiameti teega. Palun projekt kooskõlastada.

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913