Subject: FW: NIS2 direktiivi rakendamise teemalised küsimused
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Mon, 6 May 2024 15:35:20 +0300

From: Jaanus Sootla <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, May 3, 2024 1:33 PM
To: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: NIS2 direktiivi rakendamise teemalised küsimused

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

osalesin E-ITS kaasamisseminaril Tartus 25.04.2024, kus Te rääkisite NIS2
direktiivist. Ma vaatasin Teie presentatsiooni läbi ja mul tekkisid mõned
küsimused NIS2 rakendamise kohta Eestis.

*	Kas näiteks ettevõte, mille põhitegevus on jaekaubandus aga ta
toodab ka toitu (kaupluse kulinaaria ca 5% käibest) on NIS2 subjekt ja
peab rakendama direktiivis Olulistelt üksustelt nõutud meetmeid (NIS2 Lisa
II, punkt 4.)?

*	Kas täna on ka mingi selgus kuidas NIS2 subjektide osa KüTS'i on
plaanis kaasata ja kas seal on mingeid erisusi NIS2 subjektide määramisega
oodata või tuleb subjektide osa üks-üheselt direktiivist üle KüTS'i?

*	Kas NIS2 direktiivi subjektidele rakendub ka läbi KüTS'i E-ITS/ISO
27001 kohustus?

Lugupidamisega

Jaanus Sootla
Infoturbe juht/CISO

Coop Eesti keskühistu/Coop Estonia

gsm +372 53 024 848
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.coop.ee <http://www.coop.ee/>