Subject: Liikluskindlustuse lepitusorgani ja kindlustuse lepitusorgani lepitusaasta aruanne
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Wed, 7 Feb 2024 08:50:12 +0200

From: Martti Merila < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 6, 2024 3:26 PM
To: JM info Shared MB < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
[email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; [email-masked]'
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; MKM info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
[email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
[email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; MKM info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Õigus TG < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kristiina Kubja <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Merike Koppel <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Lepitus EKsL < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Lepitus LKF
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: ? Merike Koppel, kas MKM või KLIM?/Liikluskindlustuse
lepitusorgani ja kindlustuse lepitusorgani lepitusaasta aruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie  juures tegutsevad kindlustuse lepitusorgan ja liikluskindlustuse
lepitusorgan, kes tegelevad vastavalt kindlustuse ja liikluskindlustuse
vaidluste lahendamisega lepitusmenetluse põhimõtetel. Möödunud aastal
esitati kindlustusvaidluste lahendamiseks 440 lepitusavaldust, millest 229
olid liikluskindlustuse vaidlused. Edastame tutvumiseks aruanne, mis
käsitleb nende organite tegevust eelmisel aastal!

Aruanne on kättesaadav siit:
https://www.lkf.ee/sites/default/files/Lepitusorgan_aruanne_2023(6).pdf

Lugupidamisega

Martti Merila

Eesti Liikluskindlustuse Fond / Eesti Kindlustusseltside Liit

õigusvaldkonna juht

tel 667 1809, 507 4563

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.