Subject: [SUSPECTED SPAM] [Possible Phish Fraud]Teabenõue, korduv
From: "Ruuda Malin" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 30 Apr 2025 09:40:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

  ________________________________  
WARNING: Your email security system has determined the message below may
be a potential threat.
It may pose as a legitimate company, tricking victims into revealing
personal information.
If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the
message, please do not respond or click on links in the message. Depending
on the security settings, clickable URLs may have been modified to provide
additional security.
  ________________________________  

Justiitsministeerium

Teabenõue

Tere. Palume saata meile:

*   Teie 2025. aasta hankeplaan
*   kui te ei pea 2025. aastal hankeplaani koostama, kinnitus selle kohta
*   kui teil on teada 2025. aasta hankeplaani kinnitamise aeg, teave
selle kohta
Vastavalt RHS § 9 lg 6 on hankeplaan avalik dokument.

Palun edastada 2025. aasta hankeplaan või eelnevalt palutud teave
elektroonilisel kujul e-posti aadressile [email-masked]

Heade soovidega

Ruuda Malin
Andmesisestaja-infotöötleja
Mercell Estonia OÜ

E: [email-masked]
T: &#43;372 5817 5059
A: Põhja puiestee 21c

The content of this email and any attachments are confidential and
intended for the named recipient(s) only. If you have received this email
by mistake, please notify the sender immediately and do not disclose the
contents to unauthorized receivers.
mercell.com