Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine
From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 08:19:39 +0300

Tere,

Saadan muudetud projekti:

1.	Seoses ristmikule ülekatte ehitamisega, siis vaatasime
Teeregistrist, et teekatte tasasus oli 2024 aasta septembris 2,79 mm/m,
mis vastab ka neljanda seisunditaseme nõuetele. Defektide summa on 0,1. Ka
kohapeal ei tuvastanud kattel puudusid. Lähtuvalt eeltoodust ei pea me
põhjendatuks hetkel antud ristmikul uue katte ehitamist. Tellija on aga
valmis seda tegema tulevikus, kui katte seisukord ristmikul peaks
halvenema.
2.	Täiendasin seletuskirja punkti 3.1.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Saatmisaeg: Friday, April 11, 2025 7:57 AM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Esitatud projekti korrektuurid on sobilikud.

Peame paluma projekti siiski veel täiendada ja veidi muuta.

1.	Meie ehituse üksuse põhja osakonna juhataja on täiendavalt
hinnanud riigitee katte osa ning meie seisukoht on, et

riigitee katte osas tuleb ette näha selle uuendamine ristumiskoha
laiuselt.

Palume viia projekti antud muudatus sisse.

2.	Palume projekti lisada soovituslik märkus: Vältida tuleb pinnase
(muda, kruus jms) kandumist riigiteele. Vajadusel näha ette vastavaid
leevendavaid meetmeid,

näiteks sõidukite puhastamine enne riigiteele sõitmist.  Soovitusena
palume kaaluda selle olukorra vältimiseks asfaltkatte rajamist pikemalt
kui teekaitsevööndi

laiuselt, selleks et veokid ei kannaks ratastega kaevandusalalt pinnast
riigiteele.

Korrigeeritud ja täiendatud projekt palume esitada uuesti
kooskõlastamiseks e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 4:34 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan muudetud projekt. Vastused märkustele:

Meie ehituse üksusest on küsimus: Kas seal on katendi arvutus tehtud?
Mille alusel on katendi lahendus välja pakutud?

Katendi arvutus lisatud. Aluseks valisime kruusa, kuna karjäär lähedal.
Kuigi arvutus lubaks ka õhemat katendit, siis kuna tegemist karjääriga,
siis ei vähendaks asfaldi kihtide paksuseid.

Vertikaal: Kate on vaja taastada astmeliselt. Hetkel pole aru saada kuidas
on ülekatteosad tehtud.

                Lisatud lõige 2-2

Kas ja kuidas veokid välja pööravad (panna šabloonid peale)?

                Lisatud šabloonid

Karjääri viit – olemasolev asukoht ei ole sobilik, nihutada teisele poole
riigiteed, kohakuti ristumiskohaga.

                Viita nihutatud

Kas antud ristumiskoha ja juurdepääsutee laius 4,5 m on antud asukohas
õigustatud – kui suur on karjääri päevane orienteeruv liiklustihedus? Kaks
veokit kõrvuti liikuma ei mahu.

                Vt, lisas olevat selgitust.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, March 24, 2025 11:37 AM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 3025 „Mahasõit, põhiprojekt“

1.	Meie ehituse üksusest on küsimus:

Katend:

Kas seal on katendi arvutus tehtud?

Mille alusel on katendi lahendus välja pakutud?

Vertikaal:

Kate on vaja taastada astmeliselt. Hetkel pole aru saada kuidas on
ülekatteosad tehtud.

2.	Kas ja kuidas veokid välja pööravad (panna šabloonid peale)?

3.	Karjääri viit – olemasolev asukoht ei ole sobilik, nihutada
teisele poole riigiteed, kohakuti ristumiskohaga.

4.	Kas antud ristumiskoha ja juurdepääsutee laius 4,5 m on antud
asukohas õigustatud – kui suur on karjääri päevane orienteeruv
liiklustihedus?

Kaks veokit kõrvuti liikuma ei mahu.

Korrigeeritud ja täiendatud projekt palume esitada uuesti
kooskõlastamiseks e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Lauri Künnapuu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 12:43 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Kehtna vallas asuva juurdepääsu projekti. Projekt
lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.