Subject: HMIMMS ja TEKE koolitused SA Tallinna Lastehaiglale
From: "Kairi Papstel" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 12:53:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile SA Tallinna Lastehaigla teadus- ja koolitusosakonnast. Olen
üsna värskena tööl Lastehaiglas ning kahjuks mul ei ole kontakti eelmise
koolitusspetsialistiga, kes neid projekte vedas.

Soovime oma kolleegidele pakkuda HMIMMS ja TEKE koolitusi. HMIMMS
koolitused on meil varasemalt ka toimunud, kuid sooviksime sügiseks ja
2025 aastaks kokku leppida uued koolitused.

Tean, et neid koolitusi viib läbi Kaitseväe Akadeemia Sõja- ja
katastroofimeditsiinikeskus, kirjutasin neile paar nädalat tagasi, kuid ei
ole neilt vastust saanud. Meie ravijuht andis info, et pöörduksin täpsema
info saamiseks Terviseameti poole.

Kas teie oskate mind palun juhatada õigete kontaktideni, kellega ma nende
koolituste teemadel saaksin suhelda?

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Kairi Papstel
koolitusspetsialist | teadus- ja koolitusosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked]
5061259 |

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>