Subject: LGBTIQ-strateegia juhtrühm
From: "Pirjo Turk - MKM" <[email-masked]>
To: "Taavi Talupuu - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 16:02:21 +0300

Tere!

Eelmise aasta novembris kinnitati LGBTIQ-inimeste võrdsete võimaluste
edendamise aluspõhimõtted ja tegevuskava 2025-2030 (vt siit:
https://mkm.ee/lgbtiq-strateegia-2025-2030). Strateegia näeb ette
tegevuste eest vastutavatest osapooltest juhtrühma moodustamise. Juhtrühm
hakkab koos käima kaks korda aastas: kevadel ja sügisel.

Juhtrühma esimene kohtumine toimub 16. juunil kl 13-15 ministeeriumide
ühishoone ruumis Vestmann (10 korrus, 2T).

Palun andke 8. juuniks teada, kes esindab teie organisatsiooni.

Ette tänades

Pirjo Turk

	Pirjo Turk
juhataja
Võrdsuspoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5887 2142  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn