Subject: FW: Teade tee sulgemisest ja ajutisest liikluskorraldusest
From: "Gerli Pajula" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 08:25:37 +0300

Tere Heli !

Palun dokument Deltas registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Gerli Pajula

Ida-Virumaa päästepiirkond

juhataja

+372 5336 6325

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: PÄA Ida <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 28, 2026 9:31 AM
To: Gerli Pajula <[email-masked]>; PAA_vjg.ida_list
<[email-masked]>; Andres Tartu <[email-masked]>; Janno
Vool <[email-masked]>; Toomas Stroo (PäA)
<[email-masked]>
Subject: FW: Teade tee sulgemisest ja ajutisest liikluskorraldusest

From: Veronika Lehmus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, April 28, 2026 8:55 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Politsei- ja
Piirivalveamet < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Päästeamet <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; PÄA Ida <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; LÜGANUSE VALLAVALITSUS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Teade tee sulgemisest ja ajutisest liikluskorraldusest

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Teavitame, et seoses rekonstrueerimistöödega suletakse riigitee 34
Kiviõli–Varja km 5,017–8,712 lõik. Tee on suletud ajavahemikus 04.05.2026
kell 06:00 kuni 12.06.2026 kell 23:59.

Ümbersõit on korraldatud:

*	sõidukitele ja bussidele riigitee nr 13118 Purtse–Lüganuse tee
kaudu;
*	raskeveokitele riigitee nr 13132 Kõrkküla–Erra tee kaudu.

Operatiivsõidukitele on läbipääs tagatud.

Liikluskorralduse eest vastutav isik on Pavel Ivanov (tel. 5560 2386,
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]).

Manuses on liikluskorralduse skeemid.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.waymark.ee/> www.waymark.ee