Subject: FW: Saare maakond Mändjala küla Tormiranna põik liitumine DP alal LC3795 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 10:42:00 +0300

Tere

Edastan regimiseks, nõuded

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rasmus Valli <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 22, 2025 10:34 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: LC3795 Tormiranna põik, Mändjala küla, Saaremaa vald, Saare
maakond - liitumine detailplaneeringu alal

Tere!

Teostame Elektrilevi OÜ tellimusel projekti „Tormiranna põik, Mändjala
küla, Saaremaa vald, Saare maakond – liitumine detailplaneeringu alal“.

Seoses projektiga on vajalik teostada keskpinge maakaabli ristumine
maanteega 77 Kuressaare–Sääre tee.

Olen koostanud esialgse asendiplaani eskiisi, kus on ristumine maanteega
ära näidatud. Soovin saada Transpordiameti seisukohta, kas selline
lahendus oleks Teie hinnangul sobiv ning kas sellisel kujul on võimalik
maakaabel kavandatud kujul rajada.

Manusesse lisatud asendiplaani eskiis ja pildid ristumiskohast.

Palun andke teada, kui vajate täiendavat infot või täpsustusi.

Ette tänades,

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.