Subject: Riigiteede planeeringud Saku valla haldusterritooriumil
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Silver Riisalo" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 11:43:12 +0200

Tere

Saku Vallavalitsuse ehitus- ja planeerimisteenistuse arhitektidel ning
majandusteenistuse inseneridel on kiiremas korras soov kohtuda
Transpordiameti esindajatega, et saada arusaam, millised kavatsused on
Transpordiametil Tallinn-Pärnu-Ikla maantee (tee nr 4), Tallinna ringtee
(tee nr 11), olemasolevate ja uute liiklussõlmede (ümber)planeerimisel
ning teistel Saku valla haldusterritooriumil asuvatel riigiteedel.

Oleme antud kohtumise soovist teavitanud teid ka 30.01.2024 nr 7-7/218-2
Tallinn-Pärnu-Ikla mnt Kanama-Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamise vastuskirja punktis 3.

Ühtlasi on Saku Vallavalitsuse poole pöördunud Ubina kinnistu
(katastritunnus 71801:001:0411) omanik sooviga planeerida Ubina kinnistule
hoonestust. Meil on soov saada kiiremas korras arusaam, kas meil on üldse
võimalik Ubina kinnistul detailplaneeringut algatada või välistab uue Topi
ringristmike lahendused selle võimaluse.

Palume teil jagada meile variante, mil saaksite Sakku Vallavalitsusse
Juubelitammede tee 15 kohtumisele tulla. Soov on teiega kohtuda lähima 14
päeva jooksul. Kohtumine kestaks 1-2 tundi.

Meie poolt oleksid kohtumisele tulemas arhitektid, planeeringute
spetsialist ja teedeinsenerid.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus