Subject: : 11113 Rae 6 ja 6a sõidutee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 07:43:08 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Lipkin <[email-masked]>
Sent: Monday, October 6, 2025 6:38 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: Rae 6 ja 6a sõidutee sai veidi valesti

Tere

Ma parandas projekti — tegin projekteeritud tee kõrguse maapinnast 
võimalikult minimaalseks, nüüd asuvad kõik tee elemendid väljaspool riigitee 
aluse maad.

PDFid - 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/k9wi1wiijrwfep0f4de2g/ABBU-PluJrPjKJeIiFuV6G8?rlkey=abd0w6pagrc1ewxmlm5gxmn1i&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/k9wi1wiijrwfep0f4de2g/ABBU-PluJrPjKJeIiFuV6G8?rlkey=abd0w6pagrc1ewxmlm5gxmn1i&dl=0

Parimate soovidega,

Aleksandr Lipkin
Teedeinsener
KLM Projekt OÜ
+372 5562 9779
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

-------- Forwarded Message -------- 

Subject:

Re: Rae 6 ja 6a sõidutee sai veidi valesti

Date:

Fri, 3 Oct 2025 11:37:36 +0300

From:

Kristjan Laurits  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

To:

Aleksandr Lipkin  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Tegele. Vajadusel suhtle otse ametnikuga.

Merike Joonsaar TRAMist tegi sellised märkused:

Tere.

Tänan eskiisi eest.

Nagu varasemas 02.05.2025 e-kirjas märkisime, külgneb kavandatav 
juurdepääsutee vahetult riigitee aluse maaga (11113 Assaku-Jüri tee, 
65301:001:6158) ning asub riigitee kaitsevööndis, mistõttu on rajatisel mõju 
riigiteele (Ehitisseadustik §70 lg 3).

Tõime välja peamised põhimõtted, mida tuleb eskiisi koostamisel silmas 
pidada:

-             juurdepääsutee kõik elemendid peavad paiknema väljaspool 
riigitee alust maad

-             arvestada vertikaalplaneeringu koostamisel, et sademevett ei 
tohi suunata riigitee alusele maale

Paraku on eskiisis juurdepääsutee elemendid so nõlvad kavandatud valdavalt 
riigitee alusele maale (mis ühtlasi juhivad sademevee riigitee alusele 
maale), mis ei ole sobiv lahendus. Palume eskiisi korrigeerida arvestades, 
et riigitee alust maad mitte ümber profileerida.

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits

+372 514 4725

On 19. sept 2025 at 12:13, Aleksandr Lipkin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Joonised on parandatud, PDF tehtud ka.

Parimate soovidega,

Aleksandr Lipkin
Teedeinsener
KLM Projekt OÜ
+372 5562 9779
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

On 9/19/2025 9:14 AM, Kristjan Laurits wrote:

Tere,

Rae 6 ja 6a sõidutee sai veidi valesti - peab varem ära lõpetama - vt 
attachi.

Kausta lisasin topo, millega peab see tee kokku minema:

Tee asap korda.

-- 
Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--