Subject: FW: 4-2/684-1 Soinaste küla ja Tartu-ülenurme tee piirkonna vee ja reoveekanalisatsiooni projekt: vastuskiri
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 11:34:23 +0300

Tere

Palun registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Asjatoimik: Riigitee 22130 Tartu-Ülenurme km 1,57-2,11 Soinaste kõnnitee

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 27, 2026 11:30 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: 4-2/684-1 Soinaste küla ja Tartu-ülenurme tee piirkonna vee ja 
reoveekanalisatsiooni projekt: vastuskiri

Tere,

Kambja Vallavalitsus palub Transpordiametil arvestada kõnnitee 
projekteerimisel koostatud  vee- ja reoveekanalisatsiooni projektiga (Altren 
Projekt OÜ töö nr 24111).

Kõnnitee rajamisele eelnevalt vajalik valla, veevärgi ja Transpordiameti 
vahel kokku leppida trasside ehituse rahastamises.

Tervitustega

Ülo Plakso

majandusosakonna juhtaja

tel 56841034

From: Kristi Kull <[email-masked]>
Sent: Monday, March 16, 2026 8:58 AM
To: Toomas Otsatalo <[email-masked]>
Subject: Ed: Soinaste küla ja Tartu-ülenurme tee piirkonna vee ja 
reoveekanalisatsiooni projekt

Tere

Lugupeetud Kambja Vallavalitsus

Tartu Veevärgi poole pöördus Transpordiamet, seoses plaaniga kavandada 
kõnnitee riigitee nr 22130 äärde (lõigul km 1,57–2,11, Tartu mnt 82 kuni 
Tartu mnt 60 kinnistuni).

Antud lõigule on AS Tartu Veevärk tellinud vee- ja reoveekanalisatsiooni 
projekti (Altren Projekt OÜ töö nr 24111).

Hetkel on torustikud välja ehitamata. Peamine põhjus oli selles, et elanike 
jaoks kujunesid liitumistasud liiga kõrgeks, mistõttu projekt jäi 
realiseerimata.

Kuna Transpordiametil on plaan kõnealusesse lõiku kergliiklustee rajada, on 
vallavalitsusel  võimalik magistraaltorustike ehituse planeerimine koostöös 
Transpordiametiga.

Heade soovidega

Kristi Kull

projektijuht

e.mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

           [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tartuvesi.ee <http://www.tartuvesi.ee>

Saatja: Tiit Vunk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 12. märts 2026 14:59
Adressaat: Liisa Unt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Soinaste küla ja Tartu-ülenurme tee piirkonna vee ja 
reoveekanalisatsiooni projekt

Tere

Ma tegelen Transpordiametis ühe projektiga, millega on plaanis kavandada 
kõnnitee riigitee nr 22130 äärde. Sellele poolele kus kergliiklusteed veel 
pole.

Lõigul km 1,57-2,11 alates Tartu mnt 82 kinnistust kuni Tartu mnt 60 
kinnistuni.

Sain info, et AS Tartu Veevärk on sinna tellinud vee ja 
reoveekanalisatsiooni projekti (Altren Projekt OÜ töö nr 24111). Projekt on 
mul olemas, kuna see on meilt läbi käinud ja me oleme kunagi selle 
kooskõlastanud eelmise aasta veebruaris.

Kas sa oskad öelda, millised on teie plaanid seoses selle vee- ja 
reoveekanalisatsiooni projekti realiseerimisega. Kui on mingid plaanid, siis 
oleks otstarbekas proovida neid tegevusi kuidagi omavahel kooskõlla viia. 
Kõige halvem variant oleks see, kui me ehitame sinna kõnnitee ära ja siis 
tullakse torusid paigaldama. Korraga tehes oleks ka torusid odavam sinna 
paigaldada.

Kas siin võib ka Kambja vald olla seotud? Vald muidugi menetluse käigus ei 
öelnud midagi selle projekti olemasolu kohta. Ja Tartu Veevärki ma 
menetlusse ei kaasanud, sest ma ei suutnud tuvastada sellel lõigul Tartu 
Veevärgile kuuluvaid tehnovõrke. Menetlus on läbi viidud ja korraldus on 
antud. Ja praeguse info sain maaomanikult, mille peale hakkasin uurima.

Parimat

Tiit Vunk

Transpordiamet

Projekteerimise osakonna projektijuht

59185199