Subject: Vs: Allkirja- ja pitserinäidis
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: "'Kaata Kartau register'" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 09:24:44 +0300

Tere

Saadame Mari-Anne Härma allkirjanäidise.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kaata Kartau register <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. mai 2025 09:08
Adressaat: Stella Ilves <[email-masked]>
Teema: [SUSPICIOUS URL INSIDE]RE: Allkirja- ja pitserinäidis

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Igaks juhuks kirjutan veel üle, et ootame allkirja näidist.

Lugupidamisega

Liina Õunapuu
notar Kaata Kartau registripidaja

telefon: 699 0968

sekretär: 699 0960
Koduleht: www.notarkartau.ee <http://www.notarkartau.ee>

e-posti aadress:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

büroo e-posti aadress:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
aadress: Rävala pst 5 Tallinn 10143 (III korrus)

__________________________________________________________________________
_______________________

Käesolev e-kiri ja/või selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-kirja adressaat, siis palume arvestada, et
käesoleva e-kirja sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja/või
levitamine on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta
ühendust e-kirja saatjaga ning kustutada saadud e-kiri, sellele lisatud
failid ning koopiad.

From: Stella Ilves <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 6, 2025 4:49 PM
To: Kaata Kartau register <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Allkirja- ja pitserinäidis

Tere

Mari-Anne Härma viibib puhkusel.  Tagastame täidetud ankeedi  esmaspäeval
(12. mail).

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kaata Kartau register <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 6. mai 2025 12:44
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Allkirja- ja pitserinäidis
Tähtsus: Kõrge

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Mari-Anne Härma

Klient soovib apostillida dokumenti, mille Teie olete allkirjastanud.
Selleks, et saaksime dokumendi apostillida, peaks Notarite Koja
andmebaasis olema Teie allkirja- ja pitseri näidis, kuid hetkel seda seal
ei ole. Palun täita kirjale lisatud ankeet, et saaksime need andmebaasi
lisada ning saatke see meile tagasi.

Lugupidamisega

Yulia Laasma
notar Kaata Kartau registripidaja

telefon: 699 0968

sekretär: 699 0960
Koduleht: www.notarkartau.ee <http://www.notarkartau.ee>

e-posti aadress:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

büroo e-posti aadress:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
aadress: Rävala pst 5 Tallinn 10143 (III korrus)

__________________________________________________________________________
_______________________

Käesolev e-kiri ja/või selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-kirja adressaat, siis palume arvestada, et
käesoleva e-kirja sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja/või
levitamine on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta
ühendust e-kirja saatjaga ning kustutada saadud e-kiri, sellele lisatud
failid ning koopiad.