Subject: Vs: Viivistasu otsus
From: "Mait Kask" <[email-masked]>
To: "Kermo Pilden" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>, "Olga Galaburda" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 09:33:30 +0300

Tere!

Manusest leiate kõik neli viivistasu otsuse kehtetuks tunnistamist.

Vabandan viivituse pärast.

Mait Kask

osakonnajuhataja

üldosakond

5561 9791

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Mait Kask
Saatmisaeg: reede, 23. mai 2025 13:41
Adressaat: 'Kermo Pilden' <[email-masked]>; 'TA Info' 
<[email-masked]>
Teema: Vs: Viivistasu otsus

Tere ja tänan kirja eest!

Annan teada, et oleme selle otsuse Pärnu Linnavalitsuses vaidlustanud.

Hoian teid kursis.

Mait Kask

osakonnajuhataja

üldosakond

5561 9791

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kermo Pilden < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 20. mai 2025 08:47
Adressaat: TA Info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: FW: Viivistasu otsus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan parkimistrahvi, palun tasuda esimesel võimalusel ning saata 
maksekorraldus.

Best Regards / Parimate soovidega,

Kermo Pilden
Fleet specialist / Autopargi spetsialist
Hertz Dollar Thrifty Estonia| APR-RENT AS

Lõõtsa str. 4  |   11415  | Tallinn | Estonia
Phone: +372 6116 335
 <mailto:[email-masked]|> [email-masked]| 
<http://www.hertz.ee/> www.hertz.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, 19 May 2025 09:11
To: Hertz Estonia < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Viivistasu otsus

Tere

Edastame Teile viivistasu otsuse kolmanda eksemplari 0048517592.

Palun vastake viie päeva jooksul sellele kirjale, et olete otsuse kätte 
saanud.

Parkimismäärusega saad tutvuda siin: 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/423112023003> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/423112023003

Lugupidamisega

Pärnu Linnavalitsus
Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn
444 8200
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.parnu.ee <https://www.parnu.ee>