Subject: Taotlus isikuandmete töötlemiseks uuringus
From: "Kirsti Melesk - MKM" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 13:54:01 +0300

Tere!
Andmekaitse Inspektsioon (AKI) menetluses on Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi taotlus uuringus „Töövõime hindamise metoodika 
ja hindamissüsteemi uuring“ isikuandmete töötlemiseks andmesubjekti 
nõusolekuta.

Saatsime oma selgitused ja täiendatud taotluse 13.07.2026.
Kuna ei ole rohkem vastust saanud, siis küsin üle mis seis taotlusega on ja 
millal võiksime oodata vastust? Viimane info oli, et küsisite ka 
eetikakomisjoni arvamust. Kas eetikakomisjon on oma arvamuse andnud või mis 
on selle tähtaeg?

Heade soovidega

	Kirsti Melesk
juhataja
Tööhõive osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5443 0834  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn